Friday, July 31, 2009

Hari yang meributkan


Semasa menunggu di luar Dewan Bedah


Berada di wad

fuhhhh...hari ini betul-betul mencabar diri dan minda. Agak kelam kabut hidup pagi ini.. dengan urusan keluarga bersama emak dan adik-beradik yang lain serta menguruskan isteri yang akan dimasukkan ke wad untuk menjalani pembedahan.

Ketika aku menaip ini, baru 5 minit lepas isteri aku di bawa masuk ke dewan bedah. Nasib baik sempat untuk berjumpanya kerana sewaktu menerima panggilan telefon yang dia akan dibawa
masuk aku baru sahaja masukke petak parking. Berlari-lari anak aku bersama Hazim untuk menemuinya...

Nabilah dan Hazim sudah mengadu lapar sekarang ini.... perut aku pun terasa pedih juga kerana kami hanya makan nasi lemak biasa sekitar jam 7.30 pagi tadi...So....aku nak p makan dulu..

No comments: